Hård træning!

Puha! er lige kommet hjem efter en god omgang Crossfit med Mette. 
Noget af det jeg elsker mest ved Crossfit er at jeg kan træne det med en god veninde, det gør det hele lide sjovere når man har en at dele det med - og så er det jo selvfølgelig altid dejligt at få gang i kroppen og rørt musklerne. 

Opvarmning: x3
10 x Air squat
10 x Sit-ups
10 x Back-ext.
  5 x Push-ups

Jeg er desværre lidt sløj idag, så den workout vi skulle lave virkede ekstra hård og udmattende - allerede efter opvarmningen følte jeg mig træt og udmattet.



Jeg vil ikke anbefale at træne Crossfit i Nike free sko . de er simpelthen for bløde i bunden. Jeg har selv været glad nok for at brude dem i fitness, men til Crossfit vil jeg mene at det er bedre med en "hård" bund. 
Så jeg skal helt klart have købt mig et par nye trænings sko, så jeg kan stå bedre fast. 

Nu tror jeg at jeg vil lave en kop the inden jeg skal i seng, og så håbe på at jeg har det bedre imorgen, så jeg kan få en masse energi. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar