Mad

Mad inspiration! 



Her er nogle af de opskrifter jeg har fundet

Jeg synes tit at jeg mangler inspiration til noget hurtigt men lækkert aftensmad, til de dage hvor jeg skal til crossfit om aftenen. Jeg bruger rigtig meget tid på at finde sunde og lækre opskrifter til aftensmaden, frokosten og morgenmaden, men har aldrig rigtig gået op i hvor lang tid det ville tage at lave, da det aldrig før har være noget problem. 
Da jeg nu er begyndt at træne crossfit med en veninde to gange om ugen (om aftenen), er jeg begyndt at tænke mere over om jeg har tid til at lave de forskellige retter, så derfor har jeg siddet og kigget efter inspiration til noget, lækket og indbydende aftensmad der ikke kræver den helt store tilberednings tid, - og der er jo et hav af lækre og varierende opskrifter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar