30års fødselsdag!


Idag ville min far være blevet 46år, så jeg var lige forbi og ligger en blomst og snakke lidt med ham. Det er utrolig som tiden går, lidt underligt at tænke på at det allerede er 2 1/2 år siden han tabte kampen mod kræften. Jeg er sikker på at han sidder og kigger ned på mig og holder øje med hvad der sker i mit liv. Hehe. 


Efter jeg havde været på kirkegården tog Stephen og jeg til 30 års fødselsdag, hvilket er super hyggeligt. Vi fik en super lækker dessert, og er i dejligt selvskab af stephens familie. 

Imorgen bliver Stephen 23år, så det skal hygges om dagen med film og bare kæreste tid - muligvis en god omgang træning sammen. Om aftenen får vi huset fuld af "drenge", til en ordenlig omgang "herre fødselsdag", så jeg smuttet ud af huset og tager til pige fødselsdag ved en sød veninde, sammen med nogle andre skønne tøser. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar