Manglende motivation?

<-- April'14 VS. Januar'14 -->

Fra min ferie i Alanya, i starten af Juli. 

Jeg har virkelig en dårlig dag i dag, min motivation er helt i bund! Jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke føler der kommer nogen resultater overhovedet, så derfor har jeg siddet og kigget mine tidligere billeder igennem på instagram (mckristensen), for at finde motivationen igen, og jeg må side at det har hjulpet lidt. hehe. 
Det at kunne se den udvilking der er sket over det sidste halve år, har virkelig givet mig blod på tanden til at give den en ordentlig skalle med både Crossfit og Fitness igen. 
Jeg tror på at den bedste motivation man kan få er de resultater man selv opnår, da det er det der viser hvorfor man gør som man gør. Selvfølgelig får jeg også motivation fra andre, specielt fra instagram, det er altid rart at se at andre også opnår deres mål, og derigennem kan man også blive inspireret til nye øvelser m.m. Men det er bare nogen andet når det er ens egen resultater man bliver motiveret af. 

Jeg kan måske at jeg er virkelig smadret efter Crossfit med Mette, men det er dejligt at have en veninde man lige kan snakke med når man ikke er helt så motiveret som man burde være. 

Dagens workout bestod af: x8

15 x Front squat
200m løb
15 x Pull-ups eller 30 x ring rows
100m løb

Det var virkelig hårdt, men dejligt da jeg var færdig. Da jeg kom hjem gik jeg straks igang med at kigge efter billeder så jeg kunne få motivationen op igen - så nu er jeg klar til at slappe lidt af sammen med Stephen, inden jeg skal have en god nats søvn så jeg er klar og frisk til en ny dag imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar