Bowling og spisning!

Igår var jeg ude og spise og bowle med Stephen, Mette og Rasmus, det var super hyggeligt! Det er desværre ikke så tit jeg ser Mette og Rasmus udenfor Crossfit, så når vi alle fire endelig er sammen, så nyder jeg virkelig selskabet. hehe.
Det kan til tider godt være lidt svært at finde dage hvor vi alle fire kan være sammen, men sådan er det jo når vi alle sammen har hver vores hverdag. Jeg må så også ærlig indrømme at jeg ikke er den bedste til at huske at kontakte mine venner og veninder, det er faktisk ofte dem, der må kontakte mig for at hører hvordan det går og om jeg snart kan ses - det er bare ikke noget jeg tænker helt vildt meget over, men helt sikkert noget jeg skal til at blive bedre til, så jeg kan se dem noget ofterer. Heldigvis kender de mig, så de ved det ikke er noget personligt. hehe.

Men jo, det var en utrolig hyggelig aften igår, desværre er jeg ikke altid nogen særlig god taber - og slet ikke når det er stephen jeg taber til - så jeg kan godt ærger mig i rigtig lang tid, når jeg har tabt til ham, og han kan desværre rigtig godt lide at fortælle hvis han har vundet (specielt når han har vundet stort).


Det er en rigtig lækker salat bar de har ude i Fun World. 

Rigtig lækkert kød - oksespidsbryst.

Disse sko er nok de grimmeste sko, nogensinde! 
Det er ihvertfald ikke for skoenes skyld at man kommer. hehe. 

Smukke, smukke Mette. 


Da vi var færdige med at bowle, tog vi hjem og se en rigtig sjov film (Familien Miller), så aftenen igår blev afsluttet rigtig godt. 

Idag skal jeg ind og shoppe lidt med Mette inden vi skal hjem til Baby shower, ved vores fælles veninde. Så dagen idag skal nok byde på en masse pige snak, lækkert mad og dejligt samvær. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar