Let aftensmad!

I min salat havde jeg: Quinoa, avocado, agurk, gulerødder, majs, ærter og rødløg 
- virkelig lækkert og farverigt. 


I dag lavede jeg en lækker omgang salat til aftensmad. Det var rigtig rart med en let aftensmad inden jeg skulle ned og træne med Mette. 
Jeg kunne mærke at jeg ikke var 100% oplagt til dagens træning, men jeg kom igennem alle runderne, så jeg er nogenlunde tilfreds - håber på at jeg næste gang er mere oplagt og har mere energi, så jeg kan gøre det endnu bedre. 

I dag skulle vi blandt andet lave noget squat teknik, hvilket jeg synes var rart, så jeg kunne få finpudset lidt på min squat. Jeg fik et par komplimenter på min squat, hvilket opmuntrede mig, og gav mig en smule ekstra energi til resten af træningen. 

På grund af min manglende motivation og energi, blev vores træner godt nok bandet langt væk inde i mit hoved. Hehe. Men sådan skal det jo nok bare være engang imellem, så må man bare tage fat i sig selv og få motivationen tilbage til næste gang. 

Nu vil jeg slappe af sammen med Stephen inden jeg hopper under dynen, og bliver frisk til om god omgang skulder og biceps træning imorgen tidlig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar