Joe & the Juice

Jeg fik en Iron man: Jordbær, kiwi og æble - den var super lækker og kan virkelig anbefales!

I dag havde jeg en rigtig hyggelig dag sammen med en skøn veninde. Vi var inde og shoppe, og så skulle vi da også lige forbi Joe & the Juice, og have en lækker forfriskning i det gode vejr. 
Her til aften skal jeg bare slappe af og lade op til træning imorgen tidligt - jeg er alene hjemme imorgen, så jeg skal bare nyde at jeg har hele huset for mig selv. Hehe. 

Tror aldrig jeg kan få for meget træningstøj. Hehe. 

Jeg elsker som sagt træningstøj, det er virkelig det bedste! Jeg er i en periode hvor jeg virkelig ikke føler at jeg har noget træningstøj overhovedet, og vil bare så gerne købe noget nyt, men alligevel er jeg ikke sikker hvad det egentlig er for noget jeg vil have - kender i det? 

Igår startede jeg dagen ud med at træne ryg og triceps, hvilket var super skønt. Det er så dejligt at starte dagen ud med en god omgang træning, det tror jeg virkelig aldrig jeg bliver træt af. 
Om aftenen var jeg med Mette til Crossfit - som sædvaneligt! Igår var generelt bare en rigtig godt trænings dag. 
Jeg håber på at have en rigtig fin og veltrænet krop her til sommer - krydser fingre. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar