Super trænings makker!

Ikke jordens kønneste billede, men vi havde en rigtig god træning sammen - som altid!

Puha, det var en hård omgang træning idag! Ved ikke om i kan fornemme det lidt på billedet, men Mette og jeg var fuldstændig udkørt da vi kom ud fra Crossfit centeret. Hehe. Jeg tror det er længe siden at jeg har svedt så meget - ved ikke om i kender den følelse hvor man sveder så meget at det drypper ned i øjne, det er virkelig ikke specielt rart, og svier utrolig meget. 
Jeg tror virkelig at Mette er den bedste Crossfit makker jeg kunne få, vi kan have det sjovt sammen, samtidig med at vi tager træningen seriøs, og den kombination gør det bare endnu federe at træne sammen. 

Idag gik træningen ud på at man skulle igennem 5 øvelser. Ved hver øvelse havde vi et minut, og så skulle man skifte til næste øvelse. Når man havde været igennem alle 5 øvelser, havde man 1 minuts pause, og så var det bare igang igen, indtil man havde været igennem 4 runder. 

Ro.
Push-ups.
Pull-ups.
Planke (knæene og til albuerne).
wall ball.


Ikke så tydeligt på billedet, men mine arme var virkelig svedige.

Ved ikke om i kan fornemme det på billedet, men selv mine arme var gemmen blødte af sved, tror jeg er nød til at køre noget mere cardio ved siden af min træning, så jeg kan komme i lidt bedre form. Hehe. For den er virkelig ikke særlig god fortiden. 
Det var hårdt, men nu her hvor jeg er færdig sidder jeg med den dejligste følelse af "træthed" i kroppen - jeg er helt sikker på at jeg nok skal få en god nats søvn i nat. 


I lørdags havde jeg jo en tøse hygge dag med min svigermor, som jeg har skrevet tidligere. Vi fik noget super lækkert sushi, og havde bare en rigtig hyggelig aften sammen - jeg elsker at tilbringe tid med min svigermor, vi har et virkelig godt forhold til hinanden, og tror faktisk ikke jeg kunne ønske mig en bedre svigermor. 

Det var virkelig lækker sushi, helt sikkert et sted jeg gerne vil besøge igen.

Det grønne tang agtige noget, var virkelig frisk i smagen og 
gjorde bare sushi'en endnu bedre!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar