Travl uge!

Jeg har desværre ikke haft så meget tid til at skrive her på bloggen, da jeg har haft rigtig travlt her den sidste uges tid.
Men igår havde jeg en rigtig hyggelig dag hjemme ved min mor, hvor hun lavede noget super lækkert aftensmad. Det er altid dejligt med lidt familie hygge med min mor og lillebror.

Til aftenmad lavede min mor en ret, med grovpasta, forskellige grøntsager, og hakket kylling - det er helt sikkert nogen jeg selv skal prøve at lave en dag!

Efter jeg havde været hjemme ved min mor, skulle jeg til Crossfit med Mette, hvilket var virkelig dejligt. Vi får altid snakket en hel masse når vi ses, og det er rart at have en dejligt veninde at snakke med når man har have en lidt presset uge.

Til opvarmningen startede vi med at løbe 400m, der efter:

10 x Push-ups.
10 x Air squat.
5 x Pull-ups eller ring rows.

Hvis man har problemer med push-ups, kan det være en fordel at støtte på knæene imens man laver dem. 




Til air squat er det vigtigt at man hele tiden sørger for at holde ryggen ret. Jeg er selv rigtig glad for air squat, da jeg synes det er en god måde at få rørt musklerne på.




Jeg har selv lidt svært ved pull-ups, så derfor laver jeg ring rows i stedet for. Men min mål er at komme til at lave pull-ups, inden ikke alt for længe.










Da jeg stod på her til morgen var mine ben total spist af myg - jeg plejer aldrig at få myggestik, men de myg der er nede ved Crossfit må virkelig elske mine ben, for de har virkelig holdt fest til træningen igår.


Møg irriterende myg!

Det kan godt være lidt svært at se på billedet, men indtil videre har jeg funder 6-7 myggestik rundt omring på mine ben. Jeg håber virkelig ikke jeg får lige så mange myggestik næste gang jeg skal derned og træne, for det er virkelig træls at have nogle ben der klør som bare pokker! hehe. 
Jeg plejer virkelig aldrig at have problemer med myg, så det er ikke noget jeg har tænkt over før, men det kommer jeg helt sikkert til nu, for at undgå at "kradse mine ben til blods". 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar