Bønnepasta!



Det er ved at være noget tid siden jeg har skrevet her på bloggen, men har haft rigtig meget at se til her på det sidste - jeg vil prøve at blive bedre til at få skrevet her inde. Hehe. 
Jeg har i noget tid gået og tænkt over hvordan jeg kan erstatte ris og pasta med nogle sundere alternativer. Ris har mange forskellige alternativer, som f.eks. perlebyg og bulgur, men pasta har jeg haft lidt svært ved at finde et ordenligt alternativ til - MEN så opdagede jeg bønnepasta, og det er jo helt fantastisk lækkert. Det kan varmt anbefales. 


Ikke nok ned at det smager godt, så er der også utrolig meget protein i. Jeg skal helst have en varierende og proteinrig kost, så jeg kan få mest muligt ud af min træning. Desværre har jeg ikke været så god til at spise sundt her på det sidste, men nu skal jeg bare ind i rytmen igen, så jeg kan få det bedre i min krop igen. Jeg kan tydeligt mærke når jeg ikke har spist sundt, jeg bliver hurtigere træt, og er ikke særlig oplagt eller motiveret til træning.

Man skal dog huske at "leve livet", så at være lidt usund engang imellem, er kun godt - ellers kan man også hurtigt komme til at køre surt i det, hvis man hele tiden skal sige til sig selv: "Det må jeg ikke spise".

Jeg har fundet ud af at det fungere bedre for mig, når jeg ikke udelukker nogen madvarer, så når jeg gør det, så er det jeg får lyst til at spise det. Så jeg fokusere bare på hvad der er godt for mig at spise og ikke på hvad må jeg, og må jeg ikke spise.

Nu vil jeg sætte mig hen og slappe af efter dagens konditions træning, min krop er helt udkørt og trænger bare til at slappe lidt af på sofaen - håber i alle sammen vil få en hyggelig aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar