Adidas by Stella McCartney


Jeg er fuldstændig solgt!! Disse tights fra Adidas by Stella McCartney er virkelig fede - det er et must have! Tror jeg skal til at vinde i lotto med alle de lækre jeg finder for tiden, som jeg godt kunne tænke mig. Problemet er bare at jeg er en af de personer der tænker "Når eller hvis jeg vinder i lotto, så skal jeg....", der er bare en mindre detalje jeg ikke tænker over når jeg siger sådan til mig selv: 

For at vinde i lotto, kræver det at man spiller lotto! 

Så for mit vedkommende skal jeg nok ikke regne med nogensinde at komme til at vinde i lotto. Hehe. Jeg må i stedet igang med at arbejde en masse - vil man bruge mange penge, må man tjene mange penge.  

Tilbage til tights'ne, jeg fandt dem da jeg sad og kiggede efter julegaver til familien, pludselig var de der, og jeg var solgt med det samme. Det er typisk mig, at finde noget til mig selv før jeg finder julegaver til andre.


Ikke nok med at de ser ud til at være rigtig behagelige at have på, så har de også nogle virkelig fede detaljer, som sætter et lille "pift" på et par ellers enkle sorte tights. En af detaljerne er logoet, der sidder bag på, som jeg synes bryder den sorte farve på en lækker og behagelig måde. Det er set før at Adidas by Stella McCartney har valgt at sætte et logo bag på, på et par tights, og det ser lækkert ud hver gang. 

Man skal virkelig tænke over hvor man sætter sådan et logo. Da det er lidt vovet at sætte logoet så det sidder på ballen, kunne man godt være lidt betænkelig ved, om det ville fjerne fokus fra tights'ne som en helhed. Men Adidas by Stella McCartney har virkelig formået at få deres logo til at passe, så det ikke dominere for meget og stjæler fokus. 

Jeg må heller komne i gang med at købe nogle flere julegaver, så jeg ikke her det at skulle tænke på i december måned. 

God aften til jer alle. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar