BACK ON TRACK!

Dette er et ældre billede af Mette og jeg. 

hold da op, hvor har jeg godt nok haft travlt i denne uge! Jeg har haft utrolig travlt med en dokumentationsopgave i samfundsfag, som jeg skulle aflevere i går, så nu da det er ovre kan jeg endelig slappe lidt af igen, og komme tilbage til min normale rytme med træning, ordenlige spisetider og sund kost. Kan godt mærke at på grund af de sidste par dages stress, føler jeg mig virkelig udkørt og umotiveret i dag. Heldigvis skal jeg ses med min skønne veninde, Mette, så vi kan få trænet lidt Crossfit. Jeg har ikke trænet siden i mandags, så jeg er sikker på at det nok skal blive utrolig hårdt i dag! 

Det bliver virkelig dejligt at komme ordenligt igang igen, jeg har virkelig manglet at kunne træne når jeg havde lyst, uden at skulle tænke på lektier der venter på at blive lavet. Imorgen tager jeg i fitness med Stephen, så jeg stille og roligt kan komme igang igen - det bliver hurtigt for nemt bare at ligge sig på sofaen. Hehe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar