Foto med pigerne!

Mette og Jeg elsker at lave sjov når vi er sammen, så det gjorde vi selvfølgelig også i dag da vi fik taget billeder. 

Det har godt nok været en lang dag, i dag! Mette og jeg har sammen med vores veninde Anna, været ude og lufte Annas kamera. Vi startede kl 10.30 og var først færdige kl 19.30, så jeg må ærligt indrømme at jeg er ved at være godt brugt. Hehe. Tror bare jeg skal tidlig i seng i aften, så jeg kan være frisk imorgen, til Stephen og jeg skal til 25 års fødselsdag. 

Kender i det hvor man bare på ingen måde er tilfreds med sig selv? Det er sådan en periode jeg er inden i lige nu. uanset hvad jeg har på af tøj føler jeg mig utilpas i det, enten sidder det ikke pænt, eller også synes jeg bare at jeg ser tyk ud i det. Men når man har sådan en periode, så er det virkelig guld værd med nogle veninder der lige tager en med ud og laver en hygge tag med noget "fotoshoot" og en masse tøsehygge. Jeg har virkelig nydt den her dag, så jeg er spændt på at se det færdige resultat. Da jeg så de uredigerede billeder, var jeg meget kritisk omkring mig selv, men jeg er sikker på at når Anna kommer med det færdige resultat, så skal jeg nok bliver meget positiv overrasket alligevel. 

Man kan bruge fotoudstyr til mange ting, her låner vi lige en "ting" til at stå i læ for regnen. 

Mette og Jeg blev enige om idag, at nu skal vi bare gå "all in" på vores træning, og så vil vi se til foråret om vi kan se nogen resultater - hvilket vi jo selvfølgelig håber vi kan. 
Vi har desværre været lidt for godt til at aflyse vores Crossfit, så nu er vi blevet enige om at det skal være slut, og at vi bare skal gøre alt hvad vi kan for at nå vores mål (man samtidig have det sjovt med at træne). 

Mit hår er desværre blevet virkelig gult i bunden, her sidste gang jeg fik det farvet - håber ikke det er alt for tydeligt på de billeder vi fik taget. Hehe. 

Anna er min fortrukne fotograf, hun er super dygtig og får altid billederne til at se ud som jeg ønsker det (så mon ikke hun også gør det denne gang) - det er guld værd med en sød veninde, der samtidig lige kan skyde lidt billeder af en engang imellem. 

Når jeg får det færdige resultat lover jeg at dele nogle af billederne her på bloggen. Billederne vil også blive lagt ud på Annas facebook side PictureThis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar