Inspiration!

Fake fur: Vero Moda - Bukser: H&M - Stiletter: Nelly - Blonde BH: Björn Borg - Bodystocking: H&M

Her er nogle af de ønsker jeg har på min ønskeseddel - som ikke er til træning. Jeg er helt vild med dette set, som er inspireret af Bloggeren Selina Visbech. Det kan sammen sættes på forskellige måder, så det både kan bruges i hverdagen, men også hvis man skal i byen med nogle veninder, hvilket jeg synes er virkelig fedt. 
Nu skal jeg bare have sendt min ønskeseddel til familien, og så skal jeg ellers bare igang med selv at få købt julegaver. 

Jeg er ret vild med Selina Visbech's stil, den er meget feminin men ofte med en lidt hård kant. 

Jeg har desværre været lidt doven på det sidste, så har ikke fået overholdt min træning helt som jeg burde, desværre. Jeg skal bare igang igen, så jeg kan komme ordenligt ind i rytmen. Imorgen tager Stephen heldigvis med i Fitness, så skal der bare trænes igennem - det er altid hyggeligt at have en træningsmakker med i fitness, især når det er ens kæreste. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar