Jule ønsker!

Min ønskeseddel fylder allerede 2 sider, så der skulle gerne være ønsker nok at vælge imellem i år. 

Så er det igång med at finde alle jule ønskerne! 
I dag skal jeg bare slappe af og få skrevet det sidste på min ønskeseddel. Med det vejr der er idag, er det også bare perfekt lige at sidde og skrive ønskeseddel, evt. med en kop varm suppe, the, kakao eller hvad en nu er til. Normalt plejer jeg ikke have en vildt lang ønskeseddel, men i år er den ekstremt lang! Jeg har så mange ting at skrive på min ønskeseddel at jeg næsten ikke selv kan overskue at skulle skrive det hele på. Hehe. 

Største delen af mine ønsker er noget der har med træning at gøre. Jeg ønsker mig helt vildt meget træningstøj - men jeg ELSKER virkelig også at få nyt træningstøj, det kan jeg aldrig få nok af!
Jeg tror hellere jeg må se at få fundet nogle andre ønsker, jeg kunne virkelig godt bruge noget nyt tøj, så det ville jo være et oplagt ønske. Jeg er ikke selv så god til at få købt almindelig hverdags tøj, hver gang jeg skal ud shoppe tøj, kommer jeg altid hjem med træningstøj i stedet for. Hehe. 

Hvad har du skrevet på din ønskeseddel? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar