Nyt træningstøj!

Sæt 1: Top: H&M - Tights: Reebok Sæt 2: Bluse: Gina Tricot - Tights: Gina Tricot Sæt 3: Bluse: Gina Tricot - Tights: Gina Tricot

Jeg har idag været til 25 års fødselsdag, hvilket var rigtig hyggeligt! Nu har jeg smidt mig på sofaen, og er igang med at få noget inspiration til noget nyt træningstøj, så jeg kan få skiftet lidt ud i det jeg har. Hehe. indtil videre har jeg fundet disse tre sæt, som jeg er faldet lidt for, og overvejer at købe. Jeg kan godt lide at der er lidt farver på mit, så det virker mere "friskt", men samtidig er jeg også virkelig glad for farven grå lige for tiden, så jeg ender ofte med at kigge efter grå træningsbukser i stedet for at prøve noget nyt. Heldigvis har jeg fundet en super fedt kombination, så jeg får nogle grå træningsbukser, men som samtidig har nogle virkelig fede gule detaljer (se billedet). 

Har i nogle ideer til noget fedt træningstøj? 

Her til aften skal jeg bare slappe af og lave lektier, så jeg er klar til at starte dagen imorgen ud med en god omgang træning, og derefter i skole og lære noget. Hehe. 

Ønsker jer alle en god søndag aften! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar