Bodylab julekalender!

Min dejlige julekalender

GLÆDELIG 1. DECEMBER!!!!! 
Så blev det endelig den 1. december, og nu bliver talt ned til jul. Hehe. 
Jeg har i dag været så heldig at få denne lækre (hjemmelavede) julekalender af stephen. Jeg havde sagt til ham at jeg ikke ville have en chokolade julekalender i år, fordi jeg gerne ville undgå at være alt for usund. I stedet for har han lavet denne fantastiske julekalender til mig, der hovedsageligt indeholder produkter fra bodylab (derfor navnet). Jeg er virkelig glad for denne julekalender, det er dejligt at vide at han vil gøre hvad han kan for at støtte mig i mine beslutninger omkring kost. Hehe. 


Stephen har været rigtig kreativ, så for at jeg ikke skal kunne se alle gaverne med det samme, så er de bundt på en snor, og en efter en skal jeg "trække dem ud" og klippe dem af, som tiden går. Nu vil jeg hver eneste morgen glæde mig til at komme op og se hvad der er i dagen pakke - det er en fantastisk overraskelse. Det kan være at det kan udløse en lidt større julegave til ham i år, nu når han har været så sød og betænksom - jeg elsker at købe gaver til ham,  så det er nok bare endnu en undskyldning for at gøre det. Hehe. 


I dagens pakke var der en lækker "Before training bar" (dog ikke fra bodylab), som jeg skal nyde imorgen inden jeg skal i fitness. 

Uha, jeg er utrolig nysgerrig, så kan næsten ikke vente til imorgen, med at se hvad der er i den næste pakke! 



1 kommentar:

  1. SØDT..! Så havde han alligevel husket det :-)

    - Maria
    www.svendsenblogs.blogspot.dk

    SvarSlet