Jule stress!

Mette og Jeg fra i mandags, efter Crossfit. 

Så er jeg endelig ved at være klar til jul! De sidste julegaver er købt, og kan godt mærke at jeg glæder mig mere og mere til det bliver fredag, hvor jeg får juleferie. Hehe. Her i julen kan det godt være svært at holde fokus på træningen med alle de julefrokoster og andre gøre mål man har her i julen - men så er det godt at der er en masse gode hjemmeøvelser man kan tage i brug hvis man ikke har tid til at komme ned i træningscenteret. 

Jeg har været så heldig at have en træningsmakker som Mette, der er god til at få mig helt lidt med til træning, selvom det ikke er meget vi har været afsted på det sidste, kan jeg kun takke hende for at jeg overhovedet har været afsted. Hehe. Og selvom jeg har lavet nogle øvelser hjemme og været i fitness, så kan jeg godt mærke når jeg ikke har været til Crossfit i et par uger - så er min kondition helt i bund, og jeg føler faktisk lidt at min evne til at presse mig selv, svækkes lidt. 
Så må jeg bare kæmpe lidt hårdere i det nye år! 

Jeg håber i allesammen nyder julehygge i disse dage, og er ved at være klar til jul. Der er jo heldigvis ikke så mange dage tilbage. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar