Bolig inspiration


Så er det sidste dag i ferien, og den skal bare nydes. Imorgen går det hele løs igen, med lektier og eksamens snak, puha, det er virkelig underligt at skulle snakke om eksamen allerede nu. Føler der er laaang tid til at det virkelig går løs med eksamenerne. Hehe. 

Dagen idag skal virkelig bare nydes til fulde! Jeg har købt ind til at lave en rigtig lækker aftensmad til Stephen og jeg, og ellers skal der bare slappes af og hygges resten af dagen. Lige nu sidder jeg og kigger i et "blad" fra skovby, for at få lidt bolig inspiration. Stephen og jeg har snakket om at få udskiftet nogle af møblerne, da vi er lidt trætte af at det hele er hvidt, så nu er jeg i fuld gang med at finde en masse lækre ting, som jeg synes kunne være flot hjemme hos os. 


Som sagt så er der meget lyst og hvidt i vores lejlighed nu, så derfor kigger jeg lidt efter nogle møbler der kan bryde alt det hvide og lyse i rummene. Noget af det jeg er faldet over er disse to spisebordssæt, jeg synes de er super fine. Specielt det "lille" runde bord, jeg kunne virkelig godt se det stå i min stue, det ville være så flot. 

Lige pt er jeg ret vild med farverne sort, hvid og sølv - så det kommer mit hjem nok også til at bære en del præg af, det næste stykke tid, når jeg i ny og næ "kommer til" at købe en pynte ting eller to med hjem. Hehe. 


Selv om jeg ikke skal have nyt køkken, kan jeg ikke lade være med at kigge på alle de flotte køkkener man kan få nu til dags. Jeg elsker at sidde og kigge og få ideer til ny indretning i hjemmet, blandt andet igennem bolig programmer, kataloger m.m. 

Dette køkken synes jeg ser rigtig fint ud, men "desværre" er mit køkken ikke stort nok til at jeg ville kunne få sådan et køkken - og det er nok også godt nok. Tror det ville gå helt galt hvis jeg ikke var lidt begrænser for muligheder engang imellem. Hehe. 

Håber i allesammen nyder denne skønne dag, inden skole, arbejde m.m. begynder igen imorgen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar