INGEN nytårsforsæt!


Farvel chokolade, vi ses (måske) til næste år.


Så er det nye år startet, og jeg håber at i alle sammen er kommet godt ind i det. Jeg havde en rigtig hyggelig aften med nogle søde venner, vi spiste sammen og senere på aftenen kom der nogle flere, som vi så hyggede os med resten af aftenen. 

Jeg er blevet spurgt et par gange om hvad mine nytårsforsæt er, og for at være helt ærlig så har jeg faktisk ikke nogen. For hver eneste gange jeg lavet et, så bliver det ALDRIG overholdt! Det er lidt som om at et nytårsforsæt, mere er et løfte man oplægger sig selv, fremfor egentligt at være noget man ønsker at opnå. Derfor har jeg valgt ikke at lave nogle nytårsforsæt, men i stedet for har jeg lavet en liste over ting jeg gerne vil opnå i løbet af dette år. 

Udfordre mig selv: Jeg kan godt lide at udfordre mig selv på forskellige områder. I år har jeg besluttet mig for at, jeg vil prøve at holde mig fra sodavand, slik, kage og ligne, indtil næste nytårs aften. Sidste år besluttede jeg at holde mig fra sodavand i et halvt år, hvilket faktisk var lettere end forventet, så i år har jeg besluttet at gøre udfordringen lidt svære. 

Mere fokus på træning: Jeg har besluttet mig for at jeg vil prøve at holde mit fokus på træningen frem for på de resultater der sker/ikke sker på min krop. Jeg har en tendens til at fokusere mere på om man kan se resultater eller om vægten er steget eller faldet - eller bare står stille, fremfor at holde fokus på en egentlige træning. Jeg tror det vil give mig nogle bedre resultater, at jeg prøver at flyttet mit fokus, samtidig tror jeg også at det vil gøre at jeg bliver mere positiv i min hverdag, og måske får noget mere overskud. 

Overskride nogle grænser: Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme til at overskride nogle grænser her i løbet af året, og se om jeg muligvis kan få dem rykket lidt. Der er ufatteligt mange ting jeg er bange for eller ikke bryder mig om, og det har jeg besluttet at jeg vil se om jeg ikke kan få lavet lidt om på. Jeg har ikke lyst til at skulle gå og være en kylling resten af mit liv, så nu har jeg besluttet at gøre noget ved det! 

En ny tatovering til samlingen: Jeg har over det sidste par år, gået og overvejet en ny tatovering jeg godt kunne tænke mig at få lavet, og nu har jeg altså besluttet at det skal ske. Det skal være en tekst der skal sidde øverst på låret, så den er for det meste dækket. Stephen og jeg har også snakket (kun snakket, ikke besluttet) om at få lavet en tatovering sammen, altså ikke navne eller noget, men en tatovering der har en betydning for os hver i sær, og så samtidig har en fælles betydning fordi det er noget vi har fået lavet sammen - hvis det overhovedet gav nogen mening? Hehe. Men snakke kan man jo altid. 

Bruge mere tid på Stephen og mine venner: Jeg kunne godt bruge noget mere tid på Stephen og mine venner og veninder, altså lave nogle flere ting sammen. Jeg kunne godt tænke mig at komme på en dejlig ferie her til sommer kun med Stephen, så vi bare kan nyde hinandens selskab, uden at der er nogen venner eller familie med (ikke fordi det ikke også er hyggeligt). Jeg kunne samtidig også godt tænke mig at tage på en weekend ophold med en veninde til københavn, så vi rigtig kan få shoppet og tøsehygget - eller måske en forlænget weekend i et sommerhus med en masse venner, så vi kan slappe af, hygge os, tage i sommerland osv. 

Komme ind på mit drømme studie: Jeg håber virkelig på at jeg kommer ind på mit drømme studie her til sommer. Jeg påfylder desværre ikke alle kravene, for at komme ind på markedsføringsøkonom, så jeg kommer til at ligge i kvote 2. Jeg må bare krydse fingre for at der stadig er ledige pladser når alle i kvote 1 er kommet ind, så der også er en chance for at jeg kommer ind. 

Dette er nogle af de ting der står på min liste, som jeg godt kunne tænke mig at komme til at opnå her i løbet af året. Hvis du også har nogle ting du gerne vil opnå i løbet af året, så skriv er du velkommen til at skrive det i en kommentar. 

GODT NYTÅR ALLESAMMEN!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar