Kreativitet i køkkenet!


Jeg har i noget tid overvejet at købe denne twister, og havde faktisk også ønsket mig en i julegave - fik den dog ikke - MEN!!.. Så var jeg i Netto mellem jul og nytår, og der havde de den til 40kr!!! Det var jo lige før jeg ikke havde "råd til at lade være". Hehe. Jeg tænkte at til den pris, så var det vist på tide at jeg købte den, så jeg kan lave nogle lækre salater m.m. 

Jeg har idag siddet og kigget efter nogle ideer til hvad jeg kunne lave af lækre og kreative retter, og synes selv jeg har fundet nogen ret gode nogen. Jeg synes det er utrolig vigtigt at maden ser lækker ud, når jeg skal spise den - det gør at man har mere lyst til at spise det, og derved bliver man mere motiveret til at spise og leve sundt. 


Jeg synes denne salat ser SÅ lækker ud, jeg er normalt ikke så vild med tomater, men denne salat er jeg simpelthen nød til at lave en dag. Er vild med at den er så enkel og alligevel farverig. 


Det at man kan få grøntsagerne til at "flette" sig ind i pastaen på denne måde synes jeg er virkelig fedt. Det giver retten en helhed og ser virkelig indbydende ud. 


Hvis man nu ikke er til pasta, kan man også vælge at lavet sin egen pasta, ud af grøntsagerne. Det ser ud til at være et super godt alternativ, og ser rigtig godt ud. 


Det ser ud til at være rimelig nemt at finde ud af, uden de helt store besværligheder, så jeg må heller se at komme igang med at være kreativ i køkkenet. Jeg er sikker på at jeg nok skal få den brugt flittigt. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar