Lækker træning!

Jeg lavede igår et indlæg omkring at jeg manglede en veninde der også havde en forkærlighed for træning og sund kost, I need a friend! - så idag var Stephen så sød at tage med mig i fitness, så jeg også kunne få taget nogle billeder til jer. Det er rart når han vil med, så føler jeg mig ikke helt så "alene" om min interesse, selvom han på ingen måde går op i det på samme måde som jeg gør.

Jeg skal arbejde lidt mere med min teknik på Dødløft med strakte med. 

I dag havd jeg en virkelig god ben og mave træning. Kan stadig mærke at min krop er træt og bare har lyst til at slappe af idag. hehe. 

Nogle af de øvelser jeg lavede til ben var: 

Back squat. 
Dødløft. 
Dødløft med "strakte" ben. 
Walking lunges. 


Da jeg var færdig med at træne ben tog jeg lige en god - og meget hård - omgang mave træning. Det var hårdt da jeg var igang, men da jeg var færdig, var det den fedeste følelse, og det er det der gør at jeg virkelig elsker at træne og holde min krop igang. 

på billedet er der en af mine ynglings øvelser for side mave, den kan mærkes, og er med til at give en rigtig fin figur. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar