A little transformation

Jeg ved virkelig ikke hvad folk har imod mine lilla strømper - jeg synes at de er så fine. 

Det gør mig virkelig glad at kunne se at der er sket en (lille) forskel inden for de sidste par måneder. Dette billede har lige givet et ekstra boost til motivationen, og kan næsten ikke vente til imorgen, hvor jeg skal træne med søde Simone - ALTID dejligt at træne med hende. 

Når jeg ser forandringer som på dette billede, gør det at jeg virkelig begynder at tro på at jeg nok skal nå mit mål inden "bikini sæsonen" rigtig går igang. Hehe. Jeg er nu også ret sikker på at Simone nok også skal nå hendes mål, hun er ret sej og giver bestemt ikke op! Det er nok også det der gør at vi træner så godt sammen, vi har nogenlunde samme mål og holdning i forhold til vores træning. 

I dag har jeg fået trænet skulder, biceps og triceps - virkelig god træning! Er helt færdig i mine arme, så tror jeg er nød til at slappe lidt af her resten af aftenen, så jeg er klar til Crossfit imorgen. 



4 kommentarer:

  1. Hvor er du sej! Keep going :))
    - julieguldbrandt.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Haha, don't worry. Jeg har også sådan nogle strømper, men mine er neongrønne. Så jeg ved absolut, hvad du mener. Folk er bare for kedelige. Men det er altid godt med kompressionsstrømper anyway, for bedre blodomløb :D men alt i alt... Det er virkelig kanont! Jeg mangler selv inspiration til at komme i gang, og bare det at se en transformation på så kort tid, det gør altså en del :D Så kan regne ud, at du squatter/dødløfter en del (hvis jeg ikke tager fejl)... Hvis du gør, laver du så mange reps med lidt vægt eller tager du det tunge læs, men med færre reps :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. neongrønne.. hm... kunne være jeg skulle anskaffe mig sådan et par :) Jeg løfter lidt tungere og så tager jeg 8 reps i 3 set. :) Det er det der indtil videre har virket bedst for mig.

      Slet