GIRL POWER!

Dette er en af mine ynglings mave øvelser, for "side maven". 

UNDSKYLD!! Jeg ved godt at der har været ret dødt på bloggen her på det sidste, og det er simpelthen for dårligt! Jeg har desværre ligget syg, samt haft en masse ting at se til, så har ikke lige kunne finde tiden til at skrive her på bloggen. 

Noget af det jeg har lagt meget fokus på her de seneste uger er min træning, da jeg gerne vil opnå nogle lækre resultater med min krop inden "bikini sæsonen" for alvor starter igen. Hehe. Som jeg tidligere har nævn her på bloggen har jeg manglet nogen at dele min interesse for træning med, I need a friend!, og det har jeg faktisk fundet. 

Jeg har møde disse to virkelig skønne piger, der som jeg selv, har nogle mål de gerne vil opnå inden sommer - så sammen kan vi motivere og støtte hinanden, samtidig med at vi har en forståelse for hinandens behov. 

I lørdags trænede jeg med dem for første gang, og kemien var der bare med det samme! Det var tydeligt at vi alle tre havde de samme mål med træningen, og så kunne vi samtidig give hinanden råd og vejledning, hvilket var virkelig dejligt. 


Da vi var færdige med dagens træningspas, viste jeg nogle de øvelser jeg bedst kan lide når jeg skal træne ben. Det er altid rart når nogen synes man har opnået nogle gode resultater med træningen, og gerne vil have nye ideer til hvilke øvelser man kunne lave, så man ikke kører helt fast i de samme øvelser. Jeg er selv glad for at variere lidt imellem øvelserne engang imellem, så det ikke bare bliver det samme hver gang - det kan, for mig, hurtigt blive lidt kedeligt i længden. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar