Hashtag MCKristensen!


Hold da op, jeg er øm i kroppen idag efter træning igår... om mandag. Hehe. Håber ikke jeg er så øm imorgen så jeg kan komme til crossfit. 
I dag har den primært stået på konditions træning, jeg træner stort set aldrig kondition når jeg er i fitness, men jeg har besluttet mig for at det er ved at være på tide at jeg får arbejdet lidt mere på den også. Udover konditions træning fik jeg også lavet en godt mave træning, da jeg synes det var ved at være lidt tid siden at jeg havde haft fokus på maven. 

Jeg søger lidt mere inspiration og motivation i forhold til min træning, så hvis du har nogen billeder på Instagram du synes jeg skal se, så hashtag gerne mit navn. Jeg vil samtidig udvælge nogle at billederne og vise dem her på bloggen (inkl. Instagram navn), så i læsere også kan få lidt ekstra motivation. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar