FINALLY!

Gammelt billede

Endelig kan jeg snart begynde at træne igen, efter næsten 6 uger er det virkelig ved at være hårdt. Det bliver dejligt endelig at kunne komme igang igen, selvom jeg skal starte stille og roligt. 
Nu da jeg har et par dage fri fra skole, har jeg besluttet at jeg stille og roligt kan begynde at træne igen, så jeg ikke bare sidder på sofaen (lige som de sidste 6 uger). 

Imorgen har jeg besluttet at jeg vil starte dagen med en løbetur og derefter lave en god ben og mave træning. Jeg glæder mig som et lille barn, det bliver utrolig dejligt at komme igen - så er det lidt nemmere at "holde tanken ud" omkring at der stadig er ca. 1 måned før jeg kan begynde at træne Crossfit igen. Det bliver dejligt når jeg er helt frisk igen efter operationen, og kan træne som je har lyst til, mangler godt nok at træne med Maj-Britt og Simone.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar