INSTA LATELY - AND YES, I'M STILL ALIVE


Så er der lidt liv i bloggen igen, efter en meget død periode. Jeg har desværre ikke rigtig følt at hverken overskuddet eller tiden har været der, så derfor har jeg valgt at prioritere andre ting, frem for at blogge. Men nu skulle der gerne komme lidt mere tid og overskud i min hverdag igen, så jeg kan få gang i bloggen igen. 

Der er sker rigtig meget siden mit sidste indlæg! Jeg har bl.a. fundet et andet sted at bo, efter Stephen og jeg gik fra hinanden, hvilket har gjort at jeg har fået meget mere ro på, da jeg ikke skal tænke over hvor jeg sal bo osv. Samtidig har jeg givet mig selv en "lille" fødselsdagsgave (havde fødselsdag den 2/7), en dejlig lille peugeot 206+, som jeg skal bruge når jeg skal frem og tilbage til mit nye arbejde ved Bestseller. 

Uh ja, der er sket SÅ mange ting, men en af de dejligste ting er dog at jeg stille og roligt er begyndt at træne igen, og hvor er det dog hårdt tiltrængt! Min kondition var dårlig i forvejen, men selvom jeg troede at den ikke kunne blive værre, så har jeg nu fået bevist at det kunne den altså godt. Jeg skal virkelig til at få arbejdet min styrke og kondition op igen, så jeg kan blive bedre i de forskellige workout's. 

Så fra imorgen hedder det fuld fokus på sund kost og træning, så min krop kan få en lidt mere positiv udvikling. 


Selv om jeg ikke har fået blogget, har jeg alligevel fået delt lidt billeder på min instagram, så hvis du ikke allerede følger min på instagram, er du mere end velkommen til at gøre det nu. Jeg vil så vidt muligt få båd blogget noget mere og delt nogle flere billeder på instagram - primært af min kost og træning. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar