More pictures!


Her er lige lidt flere billeder fra sidste weekend - håber i synes om dem. 

I dag har jeg siddet og skrevet dokumentations opgave hele dagen, og jeg er langt fra færdig. Jeg skal virkelig gøre alt hvad jeg kan for at tage mig sammen til at få lavet noget, da det på ingen måde er noget der interessere mig. Jeg har valgt at skrive om krisen i syrien, da jeg tænkte at der ville være meget at skrive om inden for det emne - og det er der ihvertfald også! Jeg kan næsten ikke finde ud af hvor når jeg skal begynde. Hehe. Opgaven skal være færdig på onsdag, så jeg har lige et par dage endnu, men jeg mangler stadig virkelig meget, så min dag imorgen kommer nok også til at stå i dokumentations opgavens tagn. Hehe. 


Resten af dagen vil jeg bruge på min familie, til en god omgang familie hygge. Håber i får en dejlig lørdag aften. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar