Feel free to follow!


1. Lækker soyadrik med kakao smag 2. En god mave træning 3. LEGDAY!! der trænes igennem


Hvis du ikke allerede følger med på Instagram, så er du velkommet til at begynde at gøre det nu. Jeg poster mest billeder af træning, da det jo som sagt er det der fylder mest i min hverdag, men engang imellem poster jeg også billeder, som jeg lige føler for at dele med jer. 

Jeg er faktisk selv STORforbruger af instagram. Tror jeg tjekker min instagram oftere end jeg tjekker min facebook. Det er hovedsageligt igennem instagram, jeg får min "daglige" motivation til at holde fast i den gode livsstil, og fortsætte med at søge de mål jeg nu sætter. Instagram er en kæmpe inspirations kilde, både i form af træning og kost, men også inden for mode og bolig indretning. 
Hvis du ikke allerede har instagram, kan jeg klart anbefale dig at få det - det er super fedt. Hehe. 


4. Mini biceps kigger frem 5. Jeg begynder at kunne se flere resultater 6. En dejlig pw med Stephen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar