Power walk

Mit tøj passer på ingen måde sammen i farverne - men jeg havde en hyggelig tur alligevel. 

Jeg er lige kommet hjem efter en dejlig frisk gå tur med Mette. Det er rart at komme ud og få noget frisk luft og få tøse snakket efter weekendens forvirring og problemer. Nu håber jeg bare på at imorgen giver en bedre start på ugen, så jeg kan få mere ro på her hjemme, og ligge mere fokus på kost og træning igen. 

Som i kan se på billedet har jeg fået farvet mit hår. I starten synes jeg det var meget mørkt, men efter jeg har haft det et par uger er jeg begyndt at vende mig lidt mere til det, og er begyndt at bliver mere og mere glad for resultatet - nu skal det bare til at vokse lidt hurtigere, så jeg kan få noget flot langt hår. Hehe. 

Håber i alle sammen nyder jeres søndag, nu vil jeg slappe lidt af og nyde den sidste dag i weekenden, så jeg er frisk og fyldt med energi til imorgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar