Nyt trænings tøj??




Tights: Her - Tank top: Her - Sko: Her

Da jeg kiggede i mit skab i morges, blev jeg enig med mig selv om at jeg godt kunne trænge til noget nyt trænings tøj. For mig er det ikke lige meget hvad jeg har på når jeg træner - det skal gerne passe sammen og sidde perfekt, da jeg føler at jeg får mere ud af min træning, når jeg samtidig føler mig tilpas i det tøj jeg har på. Man får på en måde givet selvtilliden et boost, og derved får man også et ekstra skud energi, som vil komme til at have en positiv effekt på træningen - er jeg den eneste der har det sådan? 
Jeg har hørt rigtig meget positivt om de "nye" tights fra Adidas by Stella Mccartney, så derfor overvejer jeg selv at købe et par, da de jo samtidig er super fede. Da jeg sad og kiggede efter disse tights faldt jeg også over disse vildt lækre sko fra Reebok, og denne matchende tank top fra Nike - sammen kunne det blive et rigtig lækkert trænings sæt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar