Fremlæggelse imorgen!

Min shaker er fra Fitnessguru - de har nogle vildt lækre ting, f.eks. Fitnessnudler. 

Årha, hele ugen har jeg været igang med en skole opgave, der skal fremlægges imorgen - og jeg glæder mig virkelig til vi har fremlagt den. Jeg har selv en god fornemmelse af den, så det skal nok gå godt. 

Jeg har desværre ikke været så god til at komme i fitness i denne her uge, men i næste uge begynder jeg igen at starte morgnen ud med en gang træning i fitness. Jeg kan virkelig godt mærke at det påvirker min energi helt vildt at jeg ikke har vedligeholdt min morgen træning i denne uge, så det skal jeg bare til at være bedre til at holde. 

Jeg har dog passet min Crossfit træning i denne uge, hvilket har være meget godt, så har min krop ikke "stået helt stille". Hehe. 
I dag var det Mette der ikke var helt oplagt, men jeg er sikker på at hun nok skal vinde energien tilbage til næste gang vi skal træne sammen - ellers må jeg lige peppe hende lidt op, så hun får energien igen. Hehe. 
Mette og jeg er rimelige gode til at hjælpe hinanden med at få energien og motivationen tilbage, så det bliver nok ikke noget problem at skulle få hendes motivation op igen. 

Mette fortalte mig i dag at hun var meget "beæret" over at blive nævnt så ofte her på bloggen, men det er faktisk ikke noget jeg tænker over. Hehe. Det er bare hende jeg træner meget med, så det falder mig meget naturligt at fortælle om hende - håber ikke det bliver for meget for. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar